Βραδινή ρουτίνα. Πως να ξυπνάς νωρίς το πρωί

Δεκέμβριος 21, 2019 0 Από Manos

Δυσκολεύεσαι να ξυπνήσεις; Όλα είναι μια συνήθεια. Επιστήμονες λένε ότι κάθε συνήθεια θέλει 66 μέρες έως ότου γίνει μια αυτόματη συνήθεια. Έτσι για να σηκωνόμαστε πρωί πρέπει να χτίσουμε μια βραδινή ρουτίνα. Επίσης το να σηκώνεσαι το πρωί αυξάνει την παραγωγικότητά σου.

Βραδινή ρουτίνα

  • Προσδιόρισε ποια ώρα πρέπει να σηκώνεσαι σε καθημερινή βάση
  • Μέτρα 6:30 ώρες έως 8 ώρες προς τα πίσω και γνωρίζεις ποια ώρα θα πρέπει να κοιμηθείς. Ακριβώς το πόσο πρέπει να δοκιμάσεις και να βρεις πόσο χρόνο ύπνου χρειάζεται το σώμα σου. Κάθε σώμα είναι διαφορετικό
  • Κοιμήσου ενυδατωμένος. Αρκετές ώρες πριν ξαπλώσεις πρέπει να έχεις εφοδιάσει το σώμα σου με νερό. Πίνε όλο το απόγευμα νερό έως 1 ώρα πριν κοιμηθείς
  • 1 ώρα πριν κοιμηθείς κάνε ένα ζεστό μπάνιο ώστε να χαλαρώσεις
  • 1 ώρα πριν ξαπλώσεις κλείσε όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές ή απέφυγε τις οθόνες τουλάχιστον. Ούτε τηλεόραση, ούτε κινητό, ούτε υπολογιστή. Οι οθόνες παράγουν ορμόνες στον εγκέφαλο που δυσκολεύουν τον ύπνο
  • Κάνε 10 με 15 λεπτά καθαριότητα. Το να ξυπνάς το πρωί και να είναι καθαρό το δωμάτιο σου και η κουζίνα σου είναι πολύ σημαντικό για την πρωινή ψυχολογία σου
  • Επίσης ένα τέταρτο διαλογισμού ηρεμεί το νου σου και θα κοιμηθείς ποιο εύκολα
  • Βάλε πρωινούς στόχους ώστε το πρωί να έχεις ήδη κάτι να κάνεις αφού πιεις τον καφέ ή πρωινό ρόφημα της αρεσκείας σου
  • Τοποθέτησε το ξυπνητήρι σου σε απόσταση 2 μέτρων περίπου από το κρεβάτι ώστε να πρέπει να σηκωθείς για να το κλείσεις
  • Μην πατήσεις αναβολή και ξανά ξαπλώσεις! Δώρον άδωρον
  • Έχεις 5 δεύτερα για να σηκωθείς. Όταν ακούσεις το ξυπνητήρι σήκω αμέσως

Λίγα λόγια ακόμα

Όσον αφορά την ενυδάτωση καλό είναι να καταναλώνεις περίπου 2 με 3 λίτρα νερό την ημέρα καθ όλη την διάρκεια της. Όταν σηκωνόμαστε το πρωί με ζαλάδα ή πονοκέφαλο πολλές φορές μπορεί να ευθύνεται σε αφυδάτωση.

Επίσης ψάξε για μια μέθοδο που λέγεται the 5 seconds rules τις Mel Robins. Με λίγα λόγια ο εγκέφαλος έχει 5 δεύτερα να ενεργήσει άμεσα όταν σκεφτεί κάτι. Αν περάσουν έχεις αργήσει και από ενεργητικός έχει γίνει παθητικός ο εγκέφαλος και θα αφήσει το ένστικτό σου να οδηγήσει την κατάσταση, όπου το πιθανότερο, είναι να ξανά πέσεις για ύπνο αφού δεν το έχεις κτίσει την συνήθεια ακόμα. Αν καταφέρεις να το κάνεις για 66 μέρες συνεχόμενα, κάθε μέρα την ίδια ώρα, μετά το ένστικτό σου θα σε σηκώνει χωρίς το ξυπνητήρι.

Ο καθένας μας μπορεί να χτίσει την δικιά του βραδινή ρουτίνα. Εσύ τι θα πρόσθετες στην βραδινή σου ρουτίνα; Γράψε στα σχόλια